11 Kasım 2010 Perşembe

GIVENCHY - Phenomen'Eyes Effet Extension Lengthening Rimel

Çok büyük bir merakla 3 ay önce almıştım. Tanıtımları videoları vs.. derken gözüm bu rimelden başkası görmez oldu ve hemen aldım. Elimde Chanel 'in muhteşem rimeli (CHANEL Inimitable Multi Dimensional Mascara ) vardı ve oldukça memnundum ama dediğim gibi bu rimeli almazsam içim rahat etmeyecekti.

Gözlerinizin köşelerinde minik kirpkleriniz varsa, alttaki kirpikler minicikse... tam size göre... Her kirpik boyanıyor desem yalan söylemiş olmam. Ben her zaman iki kat sürerim rimeli, muhteşem kirpiklerim oldu desem yalan olmaz... Ancak!! hızla çıkmanız gerekiyorsa... kesinlikle size göre değil. Biraz zaman alan bir uygulaması var. Sizde benim yaptığımı yapabilirsiniz. Ben zamanım olmadığı zamanlarda Chanel' in fırçasını kullanarak uygulama yaptım. Chanelin fırçası gerçekten muhteşem çünkü. Vaktim olduğu zamanlarda kendi fırçasını kullandım..
Uzun lafın kısası.. vaktiniz bolca Givency - yok ben 3 dakikada makyajımı yapıp dışarıya çıkmalıyım derseniz Chanel diyorum.


.

Hiç yorum yok: